RADIO S2

Radio S2 (ex Index) emituje legendarne hitove, većinom inostrane pop i rok muzike 80-tih i 90-tih, ali i najbolje nove hitove. Za kratko vreme ojačao je kao brend i već izvesno vreme se rangira u top tri radio stanice na nacionalnom nivou. Nacionalni Radio S2 (ex Index) izdvajaju pre svega sjajni domaćini u “kući dobre muzike” koji dele veliku strast prema radiju. Radijski dvojac Goricu Nešović i Dragana Ilića u poznatom konceptu jutarnjeg šou programa, obogaćenog savremenom produkcijom i odličnom muzikom, sluša i voli cela Srbija. Poznato radio i TV lice, Deki Pantelić, svakog radnog dana prati naciju put svojih kuća sa posla, u poslepodnevnom terminu od 15-18h.
ballman1

Beograd

 
182,108 Broj slušalaca
16.4 Procenat slušalaca
7.1 Share
146 Vreme slušanja (min)

Srbija

 
602.079 Broj slušalaca
13.2 Procenat slušalaca
4.9 Share
145 Vreme slušanja (min)
IPSOS Strategic Marketing

CENOVNIK radni dan

cenovnik_radni_dan *Cene su izražene u EUR valuti bez PDV-a *Obračun valute se vrši po zvaničnom srednjem kursu NBS

CENOVNIK vikend

cenovnik_vikend *Cene su izražene u EUR valuti bez PDV-a *Obračun valute se vrši po zvaničnom srednjem kursu NBS
KLASIČAN EPP Sponzorstva AKTUELNOSTI
Jedan radijski sat bi trebalo da, u 3 x 20minuta ili 4 x 15munuta, pruži slušaocu tri najbitnije stvari:
  • MUZIKU
  • INFORMACIJU
  • ZABAVU
Klijentima je na raspolaganju klasičan EPP u okviru REKLAMNIH BLOKOVA koji se smeštaju na 20-om i 50-om minutu u toku jednog radijskog sata ili na 15-om odnosno 45-om minutu, u zavisnosti od biranih formata za datu radio stanicu. Za klijente koji žele, pored svega, da se posebno istaknu od ostalih komercijalnih partnera tu su PREMIUM POZICIJE ( samostalna seča) i one se nalaze na pocetku i na punom satu i na polovini sata. Cena ovih pozicija je 50% od cena regularnog EPP-a
radijski-sat
    • Svaka radijska emisija ima mogućnost zakupa sponzorskog paketa oglašavanja. Sponzor emisije se vezuje za određenu emisiju na određeni vremenski period ( nedelja, mesec, godina) i tokom tog perioda dobija određeni broj komercijalnog pojavljivanja u okviru svake emisije. U zavisnosti od vrste i trajanja emisije svaki sponzor dobija određeni broj premium pozicija, najava i odjava u vidu co –brendinga, voditeljskih pr segmenata i sl. Komercijalnih formi koje su definisane cenovnikom
 
    • Pored sponzorstava emisija dajemo mogućnost zakupa sponzorstva servisnih elemenata kao što su vremenska prognoza i saobraćajni servis.
 
  • Takođe sve naše programske aktivacije mogu biti brendirane sponzorskim elementima. Možete postati sponzor različitih vrsta promo akcija u zavisnosti od potreba vašeg biznisa i vaše delatnosti.
 
Na programu RADIJA S2 trenutno se emituju sledeće emisije Radnim danima:
  • Buđenje sa Goricom i Draganom………….………..6-10h
  • Dan sa Dašom……………….………..……………… …  10-14h
  • Od 3 do 6 sa Dekijem Pantelićem……….………..15-18h
  • Veče sa Bilijem……………………..…………………….  18-22h
Vikend emisije:
  • Vikend sa Vladom………………..subota-nedelja   9-13h
  • Vikend sa Ljubicom……………. subota-nedelja 13-17h
radijski-sat
oglasi_ballman

AKTIVACIJE